2014. július 5., szombat

Ruhamánia

Először is egy link, tessék nézni a képeket, aztán lehet szörnyülködni:
http://index.hu/tech/mem/2014/07/03/egeszen_borzaszto_az_elet_a_brit_maganiskolakban/

Ilyenek nem leszünk mi soha. Tényleg. Akkor a sem, ha nyerünk a lottón, ha bejön az élet, nem, nekünk ez nem megy, ahogy a Harrod's-ban sem éreztük jól magunkat, és nem azért mert épp nem futotta egy Valentino rucira, hanem mert nem így vagyunk összerakva és kész. Mi inkább olyan Bill Gates típusúak vagyunk.

Viszont a minőségi dolgokat azért szeretjük, normális ár/érték arányon belül. Tutira előbb vennék tíz Zazálea táskát, mint egy Guccit. Mondjuk lehet, hogy Guccit már senki sem vesz, tényleg, menő az még?

Hogy miért is jutott ez most eszembe? A ruhavásárlás kapcsán. Merthogy vettem egy szoknyát a gyereknek. A Zara-ban. Otthon sose vettem semmit a Zarában, leginkább, mert be sem mentem, én azt hittem, hogy az drága. És most bementem, mert kíváncsi voltam, miért vannak ott mindig olyan sokan (mondjuk itt gyakorlatilag mindig minden üzletben sokan vannak). Hát azért vannak, mert nem, a Zara nem is olyan drága. Főleg itteni viszonylatban, de ahogy most elnéztem a magyar árakat, otthon sem. Jó, persze, nem a turkálós árszínvonal, de azért nem is luxus. Nagyon szép nyári ruhácskákat láttam 14 fontért, szerintem az elfogadható, főleg, ha az itteni fizetésekhez viszonyítjuk.

Szoknya by Zara

Persze nem egy Primark. Azon tényleg fennakadtam. Női pólók 4 fontért, gyerek pólók 1.5 font. Puha sztreccs farmer a gyereknek 5 font. Cipő 6 font. A drága, mert a vászoncipő például csak 2 fontba kerül. Kell ennél több? (Igen, tudom, szegény agyondolgoztatott kínai munkások, satöbbi, nyilván, ha majd jobban állunk, én is tudatosabb vásárló leszek, addig meg örülök, hogy olcsón vettem pólókat.)

Csillámos mintás póló 1,5 font, skinny jeans 5 font

És most megnézem, mennyibért adnak egy Toyota Priust. :p

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése