2014. május 26., hétfő

Lakjunk Jól

Nem, most nem egy recept következik, hanem annak a története, hogyan is kértem segítséget a lakás berendezéséhez. Egyik kedvenc lakberendezési blogom a 'Lakjunk jól' szerzőjét kértem fel, hogy adjon néhány ötletet.
Andrea nagyon kedves és segítőkész volt, megdöbbentő sebességgel oldotta meg a feladatot, és már meg is jelent blogján válaszának első része, amiben az előszobával foglalkozik.


Az első részt itt olvashatjátok: Lakjunk jól Londonban!

Mikor megírtam neki a levelet, igyekeztem úgy fogalmazni, hogy minél kevesebb konkrét elképzelésemet írjam bele, éppen azért, hogy friss szemmel nézze a tereket. Nem meglepő módon sok ötlete már az én fejemben is megfogalmazódott, persze tutira mentem, hiszen éppen azért választottam a Lakjunk jól-t, mert az ő stílusa, gondolkodásmódja áll hozzám is a legközelebb.
Arra azonban nem számítottam, hogy ilyen gyorsan kész terveket fogok kapni, és a cikket olvasva az jutott eszembe, hogy mostantól egyetlen szöget sem fogok tudni úgy beütni, hogy arról bárki azt gondolja, saját kútfőből találtam ki.

Gyorsan lejegyeztem tehát, hogy én mit találtam ki eddig, aztán meglátjuk, rímel e erre a szekértő véleménye.

 Előszoba most és a jövőben

Nem adtam még fel a krétafal ötletét, végülis (sajnos) eddig sem nagyon izgatta a lakást kezelő céget, hogy mi történik a falakon belül, majd legfeljebb kicsit sumákolunk és nem részletezzük, hogy pontosan mit mivel-milyenre akarunk festeni. Tisztasági festés lesz. Tiszta fekete. ;)
A Liatorp fali polc szerintem klasszikus, az alján pedig van egy sor kampó, tessék odaképzelni kabátokat, a polcokra meg helyes kis kosárkákat. Ha mégsem krétafal lesz, az sem gáz, ezt a polcot szürke színben is lehet kapni.
Hogy itt legyen pad, az sajnos nem megoldható, valószínűleg nem volt egyértelmű, de ez a közlekedő éppen közlekedésnyi széles, ráadásul befelé nyílnak az ajtók, sehogyan sem fér be.
A kamrába én is a felesleges cipőket, kabátokat, egyebeket szántam, találtam az Argos-ban ajtóra akasztható cipőtartót:


Toncsi szobájában pár dologgal nem vagyok elégedett, már ami a saját tervemet illeti, úgyhogy az ezzel foglalkozó részt különösen várom.


 Most és a jövőben

Ez így még kicsit semmilyen, de könyvekkel, játékokkal - vagyis élettel - megtöltve, azt hiszem elég vidám és csajos lesz. Ígértünk neki magasított ágyat, ami alatt lehet kuckózni, szükség esetén pedig matracon akár ott is alhat egy kis barátnő.


A nappaliba kinyitható kanapé, és kihúzható asztal kerül, meg két szekrény - egy a ruháknak és könyveknek, egy pedig a dvd-knek és étkészletnek (tányérok, evőeszközök, porcelánok).
Összességében valami ilyesmit képzeltem:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése